Jouw ervaring bij Praktijk IPO: vragen en klachten

Jouw ervaring en tevredenheid bij praktijk IPO zijn erg belangrijk voor ons

Bij IPO helpen we elke maand ongeveer 1000 cliënten en realiseren we op dit moment een tevredenheid van meer dan 99%. We willen dat jij ook jij voor de volle 100% tevreden bent.


Vragen?

praktijk.ipo@gmail.com
0456 41 87 70


Klachten?

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent van uw begeleiding en zorgverlening bij IPO.
Indien u een klacht heeft hebben we graag dat u dit meldt zodat we onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Onze zorgverleners zijn zelfstandigen en werken autonoom. Dit houdt in dat zij zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor het uitvoeren van hun zorgactiviteit. Afhankelijk van hun discipline zijn zij gebonden aan de deontologische code en kan er ook contact worden opgenomen met de beroepsvereniging waarbij zijn zijn aangesloten.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat de kwaliteit en professionele zorgverlening van IPO gewaarborgd kan worden door de organisatie.

Graag ook even persoonlijk spreken met de coördinatoren, dat kan via:

Lynn Spillemaeckers: lynn.praktijk@gmail.com

Kim Peters: 0468 31 41 89

Alle klachten worden verwerkt door de praktijkcoördinatoren in alle discretie.